Navigácia

Obsah

Zmluvy, faktúry, objednávky

Detail zmluvyč.: DOHODA č. 21/25/012/29

Zmluva: DOHOD A č. 21/25/012/29 uzatvorená podľa§ 12 ods. 3 písm. b) bod 5 zákona č417/2013 Z. z. o pomoci v hmotnej núdzi a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

  • Číslo zmluvy
    DOHODA č. 21/25/012/29
  • Predmet zmluvy
    Predmetom tejto dohody je záväzok organizátora zabezpečiť realizáciu aktivačnej činnosti bližšie špecifikovanĂş v ÄŤlánku IV tejto dohody a Ăşprava práv a povinnostĂ­ účastnĂ­kov dohody pri zabezpeÄŤenĂ­ a vĂ˝kone menších obecnĂ˝ch sluĹľieb pre obec (ÄŹalej len „aktivaÄŤná ÄŤi1rnosĹĄ'') na účely vĂ˝platy aktivaÄŤnĂ©ho prĂ­spevku> ktorĂ˝ je urÄŤenĂ˝ na podporu udrĹľiavania pracovnĂ˝ch návykov UoZ.
  • Cena
    Neuvedené
  • Dátum účinnosti zmluvy
    30.10.2021
  • Platnosť zmluvy do
    31.12.2022
  • Dátum uzatvorenia/udelenia súhlasu s uzatvorením zmluvy
    27.10.2021
  • Dátum zverejnenia
    29.10.2021
Súvisiace dodatky k zmluve
Súvisiace objednávky
Súvisiace faktúry
  • 1. Zmluvná strana
    Obec Stráňavy
  • IČO
  • DIČ
  • Adresa
  • Telefón
  • E-mail
  • Web
  • 2. Zmluvná strana
    Úrad práce sociálnych vecí a rodiny
  • IČO
    30794536
  • DIČ
  • Adresa
    J.M.Hurbana 16, Žilina
  • Telefón
  • E-mail
  • Web
  • Meno podpisujúcej osoby
    Ing. Jozef Papán
  • Funkcia podpisujúcej osoby
    starosta obce
  • Poznámka
  • Odkaz na verejné obstarávanie